سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مولتی ویتامینی فقط مخصوص خانمها

  فع مشکلات و ناراحتی های پیش از قاعدگی:

این مسائل گریبانگیر جمع کثیری از بانوان بوده و فعالیت های روزمره آنها را مختل می سازد. این مشکلات معمولا قبل از شروع عادت ماهیانه بروز کرده و عوارضی از جمله دل درد، کمر درد، بی حوصلگی، پرخاشگری و ... دارد.

برخی از مکمل های مورد استفاده برای بانوان به تقلیل این مشکلات کمک کرده و با داشتن ترکیبات گیاهی از جمله عصاره روغن گل پامچال (Evening primrose oil) ، عصاره روغن گل گاوزبان (Star Flower Oil) و برخی دیگر از ترکیبات گیاهی متداول در پیشگیری از مشکلات پیش از قاعدگی به بانوان کمک نماید.

تقویت سیستم ایمنی:
برای تقویت سیستم ایمنی بانوان حضور ترکیباتی نظیر زینک، سلنیوم و ویتامین C که دارای نقش ثابت شده ای برای افزایش قوای سیستم ایمنی هستند در درون مولتی ویتامین توصیه می شود.

تولید انرژی:
برخی از بانوان در انجام فعالیت های روزمره خود مدام احساس کسالت و خستگی نموده و بدین جهت مولتی ویتامین مخصوص بانوان باید با داشتن ترکیباتی از جمله ویتامین های گروه B و عنصر منیزیوم به تولید انرژی جهت انجام فعالیت های روزمره و همچنین به هنگام ورزش کمک نماید.

پیشگیری از کم خونی:
کم خونی در میان بانوان در سنین بلوغ تا یائسگی بسیار متداول بوده و مصرف مولتی ویتامین های غنی از اسید فولیک، آهن و ویتامین B12 در این مورد موثر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:پزشکی,اطلاعات پزشکی,دانستنیهای پزشکی,نکات پزشکی,دارو و درمان,اطلاعات دارویی,بهداشت,نکات بهداشتی,سلامت,پیشگیری , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس